JVC GR-D760 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GR-D760 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

RS lightyears 29-05-2008
Geschreven voor: JVC GR-D760 zilver

Ik heb de 760 nu enkele dagen in bezit. Het is een goed toestel voor iemand die niet teveel geld wil uitgeven. Hij is zeer gemakkelijk in het gebruik en het beeld is redelijk tot goed. Voor de rest krijg je een hoop waar voor je geld: je kunt filmen en foto's maken (ook tegelijkertijd), er zit een afstandsbediening bij en de nodige toebehoren. De handleiding is duidelijk en de accu gaat relatief lang mee in vergelijking met andere camera's in zijn klasse. Gewoon goede camera voor weinig geld.
Er is één minpuntje: Ik heb de 760 gekocht om beelden over te zetten via de USB, omdat ik geen fiewire in mijn PC heb. Nu blijkt echter de USB verbinding alleen bruikbaar voor de Foto's en niet voor de filmpjes. Met andere woorden: voor video over te zetten is nog altijd een FireWire nodig, die ik niet heb...

Totale beoordeling: 7,5

Blonky 23-05-2007
Geschreven voor: JVC GR-D760 zilver

Mooie camera, goede prijs/kwaliteit verhouding. Om de beelden over te zetten naar PC heb je echter wel een firewire kabeltje nodig dat niet bijgeleverd is. Is echt een hele goede camera voor dit bedrag, goede zoom. Nadeel is alleen dat de accu niet lang meegaat, dus ik zou er wel een extra accu bij kopen. Er is al een starterskit (accu, tas bandje), als je even zoekt op internet.

Succes ermee ;)!!